יום שלישי, 2 במאי 2017

חופשה משפחתית בפאפוס קפריסין - הזווית הקולינרית

חופשה משפחתית בפאפוס קפריסין הזווית הקולינרית


בפסח האחרון טסנו לחופשה משפחתית בפאפוס, קפריסין. עצרנו בשדה תעופה בדיוטי פרי, ולאחר טיסה קצרצרה בטיסת Ryanair שתקתקה ויצאה בזמן, הגענו למלון אליסיום המקסים. טיסות Ryanair מגיעות לפאפוס מת"א מאוחר בלילה, ובמלון דאגו לפנק אותנו בארוחה לילית קלילה. מבחינת המזג אויר בפסח, היה קצת קריר ביום הראשון - ולכן ניצלנו את הבריכה המקורה של המלון. בימים לאחר מכן כבר היה מספיק חמים לבלות מספר שעות בבריכה, והיה יחסית די שומם - הייתה לנו ולילדים בריכה ומגלשת מים פרטית 😊






בפאפוס וסביבתה יש הרבה אטרקציות למשפחות, אך בסקירה זאת נתמקד בזווית הקולינרית שיש למקום להציע. בשדירה המרכזית והמשופצת של פאפוס, Tombs Of The Kings, בצמוד למלון, יש מגוון מכובד ביותר של מסעדות אותנטיות, מסוגים שונים, ומסעדות ברמה גבוהה. אפשר בכיף לגלות את טעמי העולם בבילוי במסעדה אחרת כל ערב. והמחיר? בכ-200 ש"ח תוכלו לאכול ארוחה משפחתית מלאה, כולל קינוח, בירה/קוקטייל וטיפ למלצר. כל המסעדות נמצאות במרחק הליכה בשדירת Tombs Of The Kings.

מסעדה איטלקית מעולה. מתמחים בבשרים ובפסטות אותם הם מכינים בעצמם בעבודת יד. למנה ראשונה טעמנו גם מסלט פרושוטו שהיה מעניין וטעים.




מסעדה שהיא גם חוויה! מסעדת דיינר אמריקאית, עם מלצרים מזמרים, שנותנים שאוו במהלך כל הערב. כיף לשבת, לבלות ולאכול. המאמא בהחלט FAT - תמצאו כאן המבורגרים שמנים, וצלעות עסיסיות - הכל מחומרי גלם טריים וטעימים.






מסעדה יוונית אותנטית. מארחים בלבביות. למנה ראשונה הזמנו פלטת מזטים מלווים בפיתה טרייה וחמה. בעיקריות ניסינו את האוסבוקו כבש שהיה מעולה, וגם פילה דג טעים.

 




Jackie Ma Chinese Restaurant


מסעדה סינית חביבה ביותר ממגוון המטבח הסיני. טעמנו בין השאר מרק תירס עם טוויסט של עוף, אגרול ירקות מרשים, נודלס ירקות טעים, עוף סצ'ואן ובקר בחצילים - מנות גדולות וטעימות.


 


היום האחרון שלנו במלון היה היום של חג הפסחא הנוצרי. בחדר חיכתה לנו הפתעה מתוקה מהמלון. ביצי שוקולד מושחתים מעל מוס שוקולד טעים.




וקצת שופינג...

בקצה רחוב המסעדות, נמצא הקניון של פאפוסKings avenue mall, קניון ענק עמוס בחנויות. לא ביקרנו בו, אך ראינו לא מעט ישראלים שחוזרים ממנו עם שקיות מפוצצות בידיים. אז מומלץ לחובבי הז'אנר.


מוזמנים להמשיך לעקוב, יהיה מעניין, עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה