יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

ליסטרין COOL MINT - הולכים עד הסוף


"הולכים עד הסוף"

 ליסטרין, מותג שטיפות מי הפה המוביל בעולם יוצא במהלך חדש בעקבות מחקר בינלאומי שערך על אופיים של אנשים ומשתמשי ליסטרין בפרט


ליסטרין, מותג שטיפות מי הפה המוביל בעולם, משיק שפה חדשה וקמפיין פרסומי בעקבות מחקר בינלאומי שערכו תחת הסלוגן "ללכת עד הסוף".

במחקר השתתפו 6,000 איש משש מדינות ברחבי העולם במסגרתו בחנו תכונות אופי ויכולות שונות אצל בני אדם ומשתמשי ליסטרין בפרט. משתתפי המחקר ענו על שאלון אינטרנטי שכלל מבחר היגדים כגון "אני חכם יותר מרוב האנשים", "אני אופה טוב יותר מרוב האנשים". עוד נשאלו משתתפי המחקר על ההתנסויות האמיצות ביותר שחוו (הצלת חיי אדם...) ואילו התנסויות ירצו לחוות בעתיד (צניחה חופשית, לטוס לירח, ועוד). כמו כן, נשאלו מהו הדבר האמיץ ביותר שעשו בחייהם? מגוון תשובות עלו, מעניין לציין כי התשובה הנפוצה ביותר הייתה, להתחתן...



מממצאי המחקר עולה כי משתמשי ליסטרין הנם "אמיצים" יותר. משתמשי ליסטרין דיווחו על התנסויות בפעילויות נועזות יותר והגעה להישגים גבוהים יותר מאשר אנשים שלא משתמשים בליסטרין. כמו כן, משתמשי ליסטרין רואים עצמם כסקרנים יותר, בעלי שאיפות גבוהות יותר וכאנשים הנוטים "ללכת עד הסוף", מכאן גם נגזר סלוגן הקמפיין.
  

ליסטרין COOL MINT שטיפת פה לשימוש יומיומי הנלחמת בפלאק (רובד החיידקים), מרעננת את הנשימה ובעלת טעם מנטה מרענן, תוביל את המהלך החדש. יעילות השטיפה כנגד חיידקים מוכחת מדעית, ובשימוש לאחר צחצוח שיניים מפחיתה את הפלאק ומסירה 97% מהחיידקים שנותרו. נמכרת במחיר של כ-40 ₪ ל750 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.

את מי שטיפת הפה של ליסטרין אני מכיר כבר מספר שנים. הם שילוב מעולה להשלמת צחצוח השיניים. כעת הוזמנתי להשתתף בהשקת הקמפיין החדש של המוצר, ולבחון "עד כמה אני אמיץ" במתחם חדרי הבריחה החדש Escape City. המתחם החדש בתל אביב כולל 10 חדרי בריחה, מתחם קריוקי ואיזור אירועים. בהחלט מקום שנותן פתרון מעולה לאירועי חברה ולפעילויות גיבוש של חברות הייטק ואחרות. למי שלא מכיר את הקונספט של חדרי בריחה, מדובר בחדר שנכנסים אליו בקבוצה של בד"כ 4-6 אנשים, ויש עד 60 דק' של חידות ומשימות בתוך החדר עד כדי "פיצוח" המשימות ויציאה מהחדר. אני התנסתי בחדר "משחקי הכס" שמבוסס על הסדרה המצליחה. לא אכביר במילים כדי לא לספיילר, אך אומר שהחדר בהחלט סיפק שעה של הנאה ואיתגר גם את חברי הקבוצה המנוסים בחדרי בריחה. 




עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו שום פוסט!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה