יום שלישי, 12 ביולי 2016

בנדא מגנטיק מציגה את הרחפן DJI Phantom 4 בישראל

באירוע מרשים לאורך חוף ימה של תל אביב, השיקה חברת בנדא מגנטיק את את ה-Phantom 4, הרחפן החדש מבית DJI. לדגם החדש יש את היכולת העצמית לעקוב ולצלם אובייקטים בתנועה, והתצוגה באירוע כללה צילום גולש סאפ, צילום ב- 360 מעלות של אקרובט, וצילום במצב ספורט, במהירות של 70 ק"מ לשעה, שליווה גולש ג'ט סרף. כמו כן הודגמה בתצוגה היכולת של הרחפן לזהות מכשולים וקירות, ולעצור במרחק של מס' מטרים מהם באופן עצמי. 

הרחפן מוכן לפעולה


עולה לאויר באמצעות השלט
מתחקה אחרי גולש הסאפ







משדר במקביל לטלויזיה 
 עדיין אי שם בלב הים מתחקה ומצלם ג'ט סקי בפעולה



המצלמה של ה- DJI Phantom 4 היא מצלמת 4K ברזולוציית Full HD המאפשרת צילום וידאו איכותי וצילום תמונות ברזולוציית 12MP איכותיות גם במהירות טיסה גבוהה. עוד מתדהרת ה- DJI Phantom 4 בחיי סוללה משופרים (5230mAh) של עד 28 דקות רצופות, ללא צורך בהחלפת סוללה. פיטצ'ר שימושי הוא מנגנון אוטומטי של "חזרה הביתה" במקרה של אובדן קשר עם השלט או לקראת סיום חיי הבטרייה. טווח הרחפן הוא כ 4-5 ק"מ מהבסיס. לרחפן אפליקציה DJI Go, אשר מציעה צפייה בשידור חי באיכות HD בשלט הניווט.

את ה- DJI Phantom 4 המיובא לישראל באמצעות בנדא מגנטיק ניתן להשיג ברשת חנויות iDigital ובחנויות המשווקים המורשים ברחבי הארץ, במחיר של 7,200 ₪ כולל אחריות ושירות לשנה, במסגרת האחריות הבינלאומית של DJI. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה