יום רביעי, 27 ביולי 2016

לופה משיקה אפליקציה לנייד וספר "הולנדי" - ספר הפרימיום עם הפתיחה השטוחה

זוכרים את הימים שבהם היה לנו סרט לפיתוח של 24 או 36 תמונות... היינו מפתחים בחנות צילום, חצי מהתמונות לא היו יוצאות טוב, ואת מה שנשאר דוחפים לאלבום תמונות. אז הימים ההם כבר מזמן חלפו ועברו. אנחנו כבר לא מפתחים תמונות, אלא עושים להם שייר בפייס או באינסטוש... אבל ככה מידי פעם, בעיקר אחרי אירועים גדולים, כמו טיולים, חופשות משפחתיות, חגים, ימי הולדת או סתם כי כבר עבר המון זמן ונאגרו מלא תמונות, אנחנו אוהבים ליצור אלבום דיגטלי למזכרת, אלבום מיוחד שכיף לדפדף בו ולהזכר בחוויות הקסומות. ואם אלבום דיגיטלי אז אין כמו לופה כדי לייצר לנו אותו.

ועכשיו חדש בלופה, אפליקציה לטלפון ההופכת את התמונות שבטלפון לספר אמיתי מודפס בכמה דקות. האפליקציה ידידותית מאוד למשתמש ומתאימה למכשירי אנדרואיד ואייפון. וזה אומר שכל התמונות שצילמתם בטלפון בחו"ל, בטיולים, במסעדות, באירועים או סתם בסיבוב על חוף הים, כולן יכולות להפוך לספר תמונות מקסים ומלא חוויות. לתמונות בספר אפשר להוסיף טקסטים שיספרו את הסיפור שלכם ומבחר של 14 עיצובים שונים שניתן לבחור מתוכם לספר. האפליקציה יכולה גם להתחבר google photos כך שגם תמונות השמורות שם יכולות לככב בספר. ספר תמונות מהאפליקציה יכול להכיל עד 864 תמונות ו 144 עמודים, שזה המון! קישור לעמוד הורדת האפליקציה: כאן.

התנסינו באפליקצייה, וכמה כיף היה לגלות כי האפליקצייה מאוד ידידותית, קלה לשימוש ומארגנת את הספר בקלות ובמהירות. פשוט בוחרים את התמונות מהנייד, והאפליקצייה כבר יודעת לסדר את התמונות בספר לפי סדר כרונולוגי. פשוט מהיר וקל! הנה צילומי מסך של הכנת הספר באפליקציה בטלפון:

בוחרים תמונות
בוחרים עוד תמונות



בוחרים עיצוב

הספר מוכן להדפסה!
אנחנו בחרנו להפיק "ספר הולנדי" - מדובר בספר פרימיום המודפס על נייר צילום אמיתי, עם פתיחה שטוחה של 180 מעלות. הספר מודפס במכונת הדפוס ה LayFlat מבית hp אינדיגו. קסמו של הספר הוא ביכולת להדפיס על כפולת נייר רציפה, מה שאומר שכל תמונה מקבלת את הכבוד הראוי לה ואת הנראות המלאה שלה ללא חיתוך באמצע. ספר שטוח באיכות הדפסה מעולה. התוצאה אכן מדהימה (תמונות בהמשך הסקירה...)! 


הוזמנתי לבקר ולראות מקרוב את תהליך הכנת הספרים בבית לופה, וגיליתי חברה מקסימה של אנשים שאוהבים צילום. ללופה יש את המכונות החדישות ביותר בשוק, והספר ההולנדי שיצא עם הפתיחה השטוחה, איכותי, צבעוני ומזכרת לשנים רבות.


הספרים בהכנה




התוצרים הנפלאים

זוכרים את הספר שהכנתי באפליקצייה? אז קבלו את התוצר הסופי:




התוצר הסופי - בדיוק כמו באפליקצייה!


מוזמנים לאתר לופה, להוריד את האפליקציה ולהזמין את הספר ההולנדי.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו שום פוסט!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה